dinsdag 26 mei 2015

Kom langs !!

Hi there!!

A.s. weekend, 30 en 31 mei dus, sta ik op de braderie, in de Havenstraat te Hilversum.
Bij mijn kraampje kun je terecht voor informatie over al mijn workshops en ik zal ter plekke demo's geven in art journaling.
Het wordt vast heel gezellig, je bent van harte welkom!
Hier alvast een voorbeeld van één van mijn workshops, het is een mixed media schilderij gemaakt met tissue papier & collage:

Ik deel de kraam met Melanie, van Britannia Afternoon Teas ; met haar geef ik ook workshops, waarbij ik dan zorg voor het creatieve deel en zij een heeerlijke HIgh Tea verzorgt vor de deelnemers.
A.s. zaterdag en zondag kun je bij haar terecht voor informatie over haar High Teas en uiteraard voor lekkere proeverijtjes !


Hoop je te zien !

xo Madeleine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten