maandag 9 juni 2014

Mini albums!

Hi there!

Even een snelle update wat er dezer dagen op mijn werktafel ligt:
Justt a quick update of what's on my working table these days:
1) Ben heel veel nieuwe stencils aan het maken/ making lots of new stencils







2) nog meer stempels gemaakt/ more handcarved stamps:
3) heb eindelijk eens mijn voorraad tissuepapier geordend op kleur (jeweetwel , al die kwast-afveeg papiertjes!)
I finally got round to organizing my 'cleaning-my-brush' tissuepapers on color
Wow! so much yummy material to work with. I'm richer than I thought!





4)
Ik kan niks weggooien, dus al deze snippers met prachtige kleuren in een aparte zak bewaard/ I can't throw away any of these lovely colored bits of paper!

5)Een superleuk project: maken van mixed media mini albums . Gevonden op StencilGirlTalk, hieronder is de link.
A superfun project : the making of mixed media mini albums . Found it on StencilGirlTalk, link below.
http://www.stencilgirltalk.com/2014/04/mixed-media-mini-album.html

I made 2 already:




And I'll definitely make more (and then of course: journal in it!)

Be happy & have fun arting!
Madeleine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten