maandag 14 november 2011

Voor mijn lief....

Hi,

Vandaag is de verjaardag van mijn lief! En ik vond deze journal page daar wel mooi bij passen!
De woorden van het 'gevonden gedicht' heb ik uit een oude Flow magazine (zó'n leuk tijdschrift trouwens!!). Verder heb ik gebruikt: kleurpotlood, waterverf, Neocolors, collage en witstift.

Today is my hubbie's birthday! And I thought this journal pages fits wonderfully with that!
The words I used for the 'found poem' I cut out of an old (Flow) magazine (love that magazine..). Other things I used: colored pencil, watercolor, Neocolors, collage, white pen.

Be happy!

2 opmerkingen:

  1. Een hele mooie pagina .....
    De Flow ben er gek op er staat zoveel in
    wat je kan gebruiken .... spreuken ..
    plaatjes ... leuke artikelen .....

    Fijne avond ........ Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je man/vriend/lief.
    Het is een prachtige pagina. groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen