dinsdag 10 maart 2015

Nieuwe journal pages/ new spreads in my journal

Hi there!

Was een beetje aan het experimenteren in mijn art journal. Nou ja..daar is het toch ook de goeie plek voor hè, lekker nieuwe dingen uitproberen..
Meestal maak ik een combi van collage, acrylverf , met stempels, stencils e.d.
Nu heb ik een ondergrond gemaakt met mijn gelatos (had ik gekregen van de Sint en eigenlijk nog nauwelijks gebruikt) en daarna een collage erop gemaakt.
Have been experimenting a bit in my art journal. Oh well, that's really the spot for it isn't it, trying out new things...
I usually do a combo of acrylic paint and collage, with some stamping and stencilling.
Now I made a background using my gelatos (I got them as a present, I had not really got round to using them ) and then I collaged over it

So..I hope you like my pages!
I will certainly be using my gelatos a lot more from now on! They work great in color mixing :)

xo
Madeleine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten