maandag 20 oktober 2014

New journal

Hi there, long time no see!!!

Hoe vliegt de tijd, alweer 3 weken geleden sinds mijn laatste blogpost! Maar ja, 't is ook een beetje druk geweest, en nog steeds...
Bovendien ben ik met mijn jongste dochter een paar dagen naar London geweest, wat geweldig was!! We hebben zo genoten!
Nu is de vakantie weer voorbij, dochter naar school en ik weer druk aan 't werk.
How time flies, it's been 3 weeks already since my last blogpost! But then again, these are busy times...besides, I went to London (yeay!) with my youngest daughter, which was very awesome! Now, holidays are over, daughter's gone back to school and I'm working (a lot)


Ben begonnen met een nieuw art journal: een 'graphic' journal. Want aan de ene kant ben ik gek op het werken met (veeeeel) vrolijke kleuren, en aan de andere kant hou ik ook erg van grafisch werk en kunst in zwart-wit. Vandaar nu een meer grafisch journal, waarin ik werk met eenvoudige & vrij strakke ontwerpen. Ik gebruik meestal 1 kleur voor de ondergrond en daarop werk ik met bruin pakpapier, krantenpapier, uitgeknipte letters en een heel enkel kleurtje...
So I started a new art journal, a 'graphic' one. Cause on the one hand I love to work with lots and lots of bright colors, but on the other hand I also love graphic art & black & white art. So that's why, this graphic journal, in which I work with simple designs. I usually work with brown package paper, newspapers, backgrounds in just 1 color, cut out letters and may be...here and there a little color....

Here are some of my pages, hope you like (my fave is the one with the coffee mug)

More to follow!
Bye for now & happy art making to you!
Madeleine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten