vrijdag 27 juni 2014

BIG

Hello there!

Heb voor het eerst een groot (althans voor mijn doen groot) schilderij gemaakt : een canvas van 60 x 80 cm !
Made a really big painting (at least, big for me) this time; on a 60x80cm canvas.

Het komt te hangen bij mijn bloemist, hier vlakbij. Ik ga er 'adverteren' voor mijn nieuwe workshops (waarover binnenkort meer info)
It's for a mini exhibit I'm going to do at my florists' shop nearby. I'll be 'advertising' for my new workshops. (more info on the workshops will follow shortly)

Moet er nog 1 of 2 maken, zo groot. Vind ik niet erg hoor haha; het bevalt me wel , werken op dit formaat :)
Have to make 1 or 2 more, this size. I don't mind though, haha; I really like working this BIG!

Byebye, be happy.
Madeleine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten