woensdag 14 november 2012

Sardinhas...

Hi all,

Even een snel berichtje (want moet nog boodschappen doen en lekker etentje maken voor jarige echtgenoot..)
Ben weer aan 't experimenteren geweest met een combi van collage, inkt en doodles en acrylverf...ben wel tevreden met 't resultaat:

Just a quick post (have to go shopping & make nice dinner for hubby's birthday..)
Have been experimenting again with a combi of collage, ink & doodles & acrylic paint..kinda like the result.

Bye for now and be happy!

2 opmerkingen:

  1. Prachtig!! Ik had al een bericht gestuurd maar die zie ik niet meer terug??
    Ik vraag me af of je wat zou willen vertellen van het proces om zo'n kunststuk te maken. Vertellen of laten zien....
    Zou ik super vinden, ik vind het echt geweldig wat je maakt!!
    Groet, Wanda (oranjenzo.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Wanda, dank voor je berichtje:):)
      Ik heb helaas dit keer geen foto's tussendoor gemaakt van het 'maak-proces'. Ben zeker van plan binnenkort meer stukken te doen met deze techniek, dan zal ik zeker foto's maken en er uitleg bij doen. Groet, Madeleine

      Verwijderen