zaterdag 25 augustus 2012

Mandala's

Hi,

Heb wel in de vakantie wat mandala's gemaakt, gewoon met Staedtler pen. Ik moet ze alleen nog inkleuren. Ik hou van 'intuïtieve' mandala's; gewoon beginnen met een stipje (zaadje) in het midden en dan stap-voor-stap je mandala laten 'groeien'...

I did manage to make some mandala's during the holidays, just with Staedtler pen. I only have to color them in. I love 'intuitive' mandala's; where you just start with a dot in the middle and step-by-step you let your mandala 'grow' ....







Als ik ze gekleurd heb zal ik ze laten zien.
I'll post them after I've done the coloring.

Be happy and make some art!!

4 opmerkingen:

  1. Ze zien er nu al erg mooi uit. Het is wel een geduldswerkje, zo te zien.
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze nu al mooi. Ze zullen dus prachtig worden als ze ingekleurd zijn.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Just stumbled on your blog today :) Absolutely love your mandalas! Just beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thk you Phoenix Fire!! And thks for mentioning my blog on yours, awesome!!

      Verwijderen