dinsdag 3 juli 2012

Luxemburg & kleine tangles

Hi allemaal,

Zie net dat ik al meer dan een week niets heb gepost!! Heb toch nog wel het één en ander gemaakt de afgelopen week...Bij deze dan: 3 kleine tangles.
I just realised that I haven't posted anything for a whole week! And I díd make some things...Among other things these 3 little tangles.




Bovendien ben ik afgelopen weekend met een stel vriendinnen een paar dagen naar Luxemburg geweest! Daar woont namelijk nog een andere vriendin van ons (vanuit Hilversum weer 'terugverhuisd' naar Luxemburg). Met z'n zessen zijn we de moeders van de 'Babyclub'. We hebben elkaar nl. destijds leren kennen bij de geboorte van onze oudste kinderen en sindsdien is het clubje eigenlijk almaar hechter geworden. Ook de vaders/ kinderen onderling zijn bevriend; we plannen regelmatig leuke dingen samen,zoals een weekendje of een vaartocht of 'gewoon' samen naar de film...
Deze vriendschap duurt nu dus al 17 jaar (want zo oud zijn onze oudsten nu) en dat is best bijzonder, denk ik...

Dit was ook weer een heerlijk weekend, jammer dat het altijd zo snel voorbij is...!

Be happy, all!!

2 opmerkingen:

  1. Dank je voor je reactie! Weer even heerlijk op je blog rondgekeken, je maakt ook mooie dingen. En ik zie dat je ook van sprekende kleuren houdt :-) Ik heb de Golden verf op een aantal websites gevonden, oa. Martin Brinkhuis en Breugel Art Supplies. De twee winkels hier in Rotterdam (en dat zijn best grote zaken) hebben het niet in het assortiment, dus online bestellen is voor mij de enige mogelijkheid. Maar ik ben helemaal verliefd op die verf, je hebt er maar weinig van nodig om een enorme kleurenexplosie te krijgen hahaha. Veel knutselplezier gewenst en leuk dat je even op mijn blog was!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker heel bijzonder ik heb ook zo'n clubje onze kinderen zijn 20 en worden binnenkort 21 jaar ... wij zijn ook hechter geworden door de jaren heen en plannen zo vaak mogelijk leuke dingen met elkaar ...

    Fijne dinsdag ... groetssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen