maandag 5 maart 2012

Weer terug / uitslag van de loting

Hi allemaal,

Helaas, de vakantie zit er weer op! Maar we hebben wel een heerlijke week gehad. Alleen de eerste dag was superkoud, met snijdende wind, mist & sneeuwstorm. De rest van de week was het daarentegen geweldig weer, strakblauw en heerlijk zonnetje!
En juist daarom is het zo bizar dat een aantal mensen uit ons groepje, waaronder ikzelf, ziek thuis is gekomen. Dat is toch niet te volgen, een week vol zon, frisse berglucht en (ski-)sport en dan nog kom je ziek thuis!!
Zware griep, koorts....tsjaa, uitzieken maar..

In ieder geval zal ik even heel snel bloggen over de uitslag vd verloting van het doosje. Alle namen gingen in de glazen pot:


en mijn jongste deed de trekking.

En het doosje gaat naar:


Zend me even een mailtje (mdekemp@kpnmail.nl) met je naam & adres en zodra ik op de been ben stuur ik het doosje naar je toe!
Veel plezier ermee!

Tot slot nog een paar fotootjes uit de sneeuw:
dit zijn mijn meiden, met een vriendin, op de piste
En dit het uitzicht over het dorp, vanuit ons appartement (je ziet, prachtige zon!)

Be happy allemaal!

2 opmerkingen:

  1. Oohh jammer voor mij maar van harte voor de winnaar ... jammer dat ziek thuis bent gekomen
    veel beterschap ...... groetsssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap en bedankt voor het meedoen met de verloting. Gefeliciteerd voor de winnaar. X

    BeantwoordenVerwijderen