zondag 11 december 2011

Nog meer zon...

Hi,

Hoe donkerder de dagen, hoe meer zin ik heb om lekker te werken met vrolijke & warme kleuren. Mijn 'sunny journal page' van vorige week bracht me op dit idee voor een 30x40 cm mixed media schilderij.
(zie post van 7 december)
The darker the days, the more I feel like working with bright & warm colors! My sunny journal page from last week gave me the idea for this 30x40cm mixed media painting. (see post 7th December)

Hope it brings a smile to your face! Be happy!

4 opmerkingen:

  1. Ik heb alle kunst van afgelopen week even bekeken. En het zijn weer prachtige dingen en zonder het bericht nog te hebben gelezen dacht ik; he dat lijkt wel wat op Klimt, en inderdaad het was je inspiratiebron. Mooi gemaakt. Ook je vrolijke zonnen en je foto's van je dierentuin heb ik ook bewonderd. x Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thks Petra, blij dat je het leuk vindt! ik wens je een goede week! Grtjes, Madeleine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben attent gemaakt op jou blog door Petra Veen. Wat maak je mooie vrolijke dingen.
    Deze zon is ook schitterend.
    Groet,
    Monique Schoenmaker

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Monique, welkom op mijn blog! Ben trouwens al een tijdje lid van jouw blog en fan van je prachtige zwart-wit tekeningen! :) grtjes, Madeleine

    BeantwoordenVerwijderen