dinsdag 1 november 2011

CD journal...

Hi,


Heb inmiddels een hele stapel gekleurde CD tjes om the journallen. Vraag me nog wel af hóe ik ze ga bewaren als ze straks allemaal af zijn...Ik kan ze eventueel aan beide zijden bewerken en dan bewaren in doorzichtige hoesjes.
Die kunnen dan op hun beurt worden 'ingebonden', met uiteraard een mooie cover. Of ik kan ze opplakken op stevig karton (evt. bewerkt/beschilderd) en die dan inbinden...Een journal met zakjes om de CD's in te doen, heb ik ook aan zitten denken... Ben er nog niet uit! Mocht iemand een goed idee hebben, ik houd me aanbevolen!
Be happy!

In the meantime I've made a whole bunch of nicely colored CD's to journal on. Just wondering though how I'm going to store them once they're all finished... May be I can journal on both sides, then store them in transparent showcases; these can be bound together, with a nice journal cover. Or I could glue them on painted cardstock & make a book out of that.. Or perhaps a journal with bags of some kind to put the CD's in... Anyway, haven't decided yet! Should anyone have a good idea, I'd love to hear it!
Be happy!

2 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk idee ...... cd tjes sparen dus .... mag er nog wel een kast bij zetten geloof ik ... hhahhaaa ...

    Groetsssssssssssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk. Misschien kun je ze allemaal opplakken en er 1 groot schilderij van maken.
    Of aan de zijkant van elke cd een gat boren en ze bij lekaar binden met een lint ? Ben benieuwd wat je er van maakt. groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen