zaterdag 29 oktober 2011

Fun experiment...

Hi,

Had vandaag zo'n zin om iets te maken, maar ten eerste (zoals wel vaker...) weinig tijd en ten tweede....geen idee wát ik dan wilde doen! Besloten om maar weer 'ns mijn Neocolors tevoorschijn te halen. Gewoon een groot vel papier helemaal vol tekenen met felle kleurtjes; beetje water erbij... en toen..? Nog steeds geen idee, soms heb je dat wel 's!
Heb een zwarte stift gepakt en ben met m'n ogen dicht lijnen over het papier gaan zetten. Daarna heb ik 5 minuten het papier in de rondte gedraaid om te kijken of er 'iets'tevoorschijn kwam. En ineens zag ik ze, deze 2 vriendinnen. Ben nog wat verder gaan kleuren en plakken en tada!
Leuk experimentje toch?!
Be happy!

Today I really felt like making something, but firstly I had little time (as usual, haha..) and secondly... I had nó idea whát I wanted to do! Decided to get out my Neocolors again. Just putting a lot of bright colors on a large sheet of paper, a bit of water... and then..? Still no idea, it happens sometimes! So I took a black pen and with my eyes closed drew a lot of lines over the colors. Then I stared at the paper for 5 minutes, turning it around, to see if something would 'emerge'. And suddenly I saw them, these 2 friends. A little more coloring & collaging and tada! Nice little experiment, don't you think?
Be happy!

1 opmerking:

  1. Wat leuk en wat een goed idee om op deze manier zelf iets te creëren. Ik ben ook weg van je kleine collage's in het luciferdoosje. Lijkt me een geweldig cadeautje om aan iemand weg te geven. Ik wacht geduldig op je uitleg. groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen