donderdag 31 maart 2011

Boekenleggers/ bookmarks

Eén van mijn favoriete crea-bezigheden: het maken van (mixed media) boekenleggers...
Leuk om te doen ook als je niet zoveel crea-tijd hebt. Als ik weer 'ns een ochtend of middag besteed aan het schilderen van allerlei soorten papier, maak ik ook altijd een aantal gekleurde oondergronden voor boekenleggers (die ik dan op alvast op maat snijd).
Zo heb ik altijd een stapeltje klaarliggen, waar ik dan direct mee aan de slag kan..

One of my favourite artsy things to do: making mixed media bookmarks...
Real fun to do, also when you have limited time. Whenever I'm spending a morning or afternoon on painting all sorts of paper, I always make several colored bakcgrounds for bookmarks and cut them in the right size. That way I always have a bunch of them ready for the making....

Be happy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten