zaterdag 1 oktober 2016

New series of mini collages


Hi there !!


Ja, ik geef het toe: sinds ik op Facebook en Instagram zit, ben ik steeds minder vaak te vinden op mijn blog. Ik denk dat dit meer mensen overkomt. FB en Instagram zijn natuurlijk lekker snel, je plaatst makkelijk een paar posts per dag....
Maar jammer is het eigenlijk wel. Via een blog kan je natuurlijk veel dieper op dingen ingaan, meer vertellen over wat je maakt, wat je inspireert....

Yes, I admit: since being on Facebook and Instagram, I have been neglecting my blog. I think this happens to more people. FB and Instagram are such quick & easy media, it's so easy to place a few small posts a day...
But it is a pity really: because on a blog you can show so much more, go deeper into details about artwork you're making, what inspires you...

Vandaag bedacht ik me dat het eigenlijk zonde is om zo weinig te bloggen ! Dus ik heb een nieuwe banner geplaatst, hier en daar wat veranderd en vooral ben ik van plan om hier voortaan weer meer te gaan posten !
Laat ik beginnen met een paar foto's van een nieuwe serie die ik aan het maken ben : mini collages.

Today I really thought what a shame it is to blog so little ! So I placed a new banner, changed a few things here and there and, I really plan to post a lot more frequently from now on !
Let me start with a few photos of a new series of mini collages I'm currently making .


 
More to follow, I hope you like them !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten